Listing 1 - 10 of 131 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Social evolution. --- Pragmatics. --- Historical materialism. --- State, The. --- Social sciences --- Philosophy. --- #SBIB:309H02 --- #SBIB:309H1024 --- Communicatiewetenschap: algemeen --- Mediaboodschappen met een ideologische en spiegelfunctie (beeld vrouw, migranten …) --- Social sciences - Philosophy.
Choose an application
Choose an application
vrouwenstudies --- mediacultuur --- feminisme --- economische crisis --- Sociology of the family. Sociology of sexuality --- vrouwenemancipatie --- #SBIB:309H1024 --- Mediaboodschappen met een ideologische en spiegelfunctie (beeld vrouw, migranten …) --- Mass media --- Women in mass media --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- Political aspects
Choose an application
Linguistics --- Mass communications --- Sociology of culture --- Culture. --- 316.7 --- #SBIB:309H503 --- #SBIB:309H1024 --- Cultuursociologie --(algemeen) --- Semiotiek, semiologie --- Mediaboodschappen met een ideologische en spiegelfunctie (beeld vrouw, migranten …) --- 316.7 Cultuursociologie --(algemeen) --- Culture --- Cultural sociology --- Civilization --- Popular culture --- Social aspects
Choose an application
316.77 --- #SBIB:309H1024 --- #SBIB:309H525 --- Communicatiesociologie --- Mediaboodschappen met een ideologische en spiegelfunctie (beeld vrouw, migranten …) --- Sociologie van de audiovisuele boodschap --- Mass media and minorities --- Multiculturalism --- 316.77 Communicatiesociologie --- United States --- Mass media and minorities - United States.
Choose an application
De KBS wil burgers en organisaties ondersteunen in de voorbereiding en planning van de latere levensjaren. Met het project 'Vroeger nadenken over later' wil de Stichting de dialoog stimuleren tussen de verschillende generaties.Door de demografische evolutie wordt ons een surplus aangereikt: een extra 25 à 30 jaar van leven die door een groot deel van de bevolking in relatief goede gezondheid kan worden beleefd. Het stimuleren van de dialoog tussen de generaties, in de verschillende fasen van het ouder worden en met oog voor de grote diversiteit binnen de groep van mensen die ouder worden, is de rode draad van deze campagne. Het beeld dat elk van ons heeft van 'ouder worden' bepaalt heel sterk hoe we hierover zullen dialogeren.Daarom heeft de Koning Boudewijnstichting opdracht gegeven aan de KULeuven om de beeldvorming over het ouder worden in België in kaart te brengen en op zoek te gaan naar methodes om op een meer genuanceerde manier te communiceren over het ouder worden
Bejaarden --- Beeldvorming --- Generaties --- Generatiekloof --- Communicatie --- Ouderen --- 316.6 --- Verouderingsproces --- ouderen --- bejaarden --- #SBIB:309H1024 --- #SBIB:316.8H14 --- 362.6 --- Mediaboodschappen met een ideologische en spiegelfunctie (beeld vrouw, migranten …) --- Welzijns- en sociale problemen: bejaarden --- Oudere --- Generatie --- Relatie --- Gemeenschap --- School --- Buurt
Choose an application
Oppression (Psychology) in mass media --- Culture --- Ethnology --- Nationalism and literature --- Motion pictures --- Social aspects --- #SBIB:309H141 --- #SBIB:309H1024 --- Organisatorische aspecten van de fonografische industrie --- Mediaboodschappen met een ideologische en spiegelfunctie (beeld vrouw, migranten …) --- Mass media --- Motion pictures - Social aspects
Choose an application
Based on case studies from the US, UK and Australia, this book looks at the ways in which female killers are constructed in the media, in law and in feminist discourse almost invariably as victims rather than actors in the crimes they commit.
Choose an application
#SBIB:309H1015 --- #SBIB:309H1024 --- #SBIB:309H1025 --- #SBIB:309H1800 --- Media: politieke, juridische, ethische, ideologische aspecten (incl. privacy) --- Mediaboodschappen met een ideologische en spiegelfunctie (beeld vrouw, migranten …) --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Pers: algemene werken --- Journalism
Choose an application
Islam in mass media --- #SBIB:309H1025 --- #SBIB:309H1024 --- #SBIB:309H520 --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Mediaboodschappen met een ideologische en spiegelfunctie (beeld vrouw, migranten …) --- Audiovisuele communicatie: algemene werken --- Islam in mass media. --- Islam dans les médias
Listing 1 - 10 of 131 | << page >> |
Sort by
|